Sunday, April 6, 2014

Lepaskan






Aku terasa macam nak pergi satu tempat yang tinggi yang ada air terjun and nak tengok pendangan dari atas . Like yaa , why so suddenly nak pergi tempat macam ni . Rasa nak pergi pun sebab i rasa macam terlalu banyak yang aku pendam kan dalam kepala aku and aku tak pernah lepas kan kat sesiapa even my bestfriend . And why aku tak pergi cerita dekat dia . Cause aku tengok semua happy dengan life sendiri . and aku tak patut kacau diorang . so this is my plan which is aku boleh menjerit sesuka hati , menangis sesuka hati , gelak sesuka hati , cakap sensorang , menikmati keindahan dari view atas . Yaa , ALONE . Kalau boleh nak pergi sorang .  Aku nak luahkan segalanya dekat sana . Sebab aku rasa kalau aku luah kan dekat orang aku takut cerita aku macam annoy diorang . so why not i pergi sensorang . i akan luah kan sendiri . Please . Rasa nak pergi . Serious . Ths is my dream . hm