Thursday, February 5, 2015

"Wujud lagi ke bestfriend?"

Ada orang kata , wujud lagi ke bestfriend zaman sekarang ? Ada lagi ke kawan yang pentingkan kawan than your boyfriend or girlfriend . Ada ke ?

Bagi aku , title "bestfriend" tu bukan kita bagi secara rambang . Like put a caption "This is my bestfriend forever , walaupun baru kenal sehari dua ."

Act "Bestfriend" tu berlaku secara kita sedar atau tak ."Bestfriend" tu yg akan ada waktu kita susah dan senang . And tak semestinya bsfriend tu kena ada dengan kau 24/7  . Memasing ada life sendiri .

Tapi dia akan datang dengan kau sewaktu kau memerlukan seseorang untuk dikongsikan bersama dan tahu bila kau takda mood atau sebaliknya .

Aku tak suka bagi title bestfriend dekat orang sebab aku takut bila aku bagi , dia akan backstaber dengan aku . Jadi , biar aku letak tittle tu dekat hati aku , yang mungkin one day dia lah orang yang aku boleh jadikan kawan baik .